Ostatni dzień konkursu! Wygraj książkę „Mity marketingowe” Jacka Pogorzelskiego

Wpisz w komentarzu pod postem tytuł swojej ulubionej książki marketingowej lub wyślij propozycję mailem na adres lipa52@op.pl . Autor najlepszej odpowiedzi otrzyma najnowszą książkę Jacka Pogorzelskiego „Mity marketingowe”. Nie ma czasu do stracenia! Termin zgłaszania propozycji mija dzisiaj o 23:59!

Jak na razie o nagrodę główną walczą 3 osoby. Zgłoszono następujące tytuły (w kolejności chronologicznej):
  • „Wokół mediów ery Web 2.0” Bohdan Jung
  • „Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu” Brian Halligan, Dharmesh Shah
  • „Poradnik stosowania reklamy” Stanisław Zenon Zakrzewski
Czekam na Twoją propozycję! Dzisiaj mija deadline…
Pozdrawiam
Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Wygraj książkę „Mity marketingowe” Jacka Pogorzelskiego!
  2. "Mity marketingowe" Jacek Pogorzelski
  3. Marketingowe wpadki ciąg dalszy

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.

  • Jacek Lipski

    Etap przyjmowania propozycji zakończony! Dziękuję za wszystkie zgłoszone tytuły książek marketingowych.

    15 lutego, we wtorek – ogłoszę na blogu nazwisko zwycięzcy!

    Pozdrawiam
    J.L.