Seminarium marketingowe "Sztuka Rebrandingu" polecam!

Wczoraj miałem okazję uczestniczyć w bezpłatnym seminarium marketingowym poprowadzonym przez ekspertów z agencji brandingowej Dragon Rouge. Trafiłem tam dosyć przypadkowo, dzięki uprzejmości mojej koleżanki z Marketingu. Na spotkanie szedłem z mieszanymi uczuciami. Wracając – byłem pod dużym wrażeniem!

Trzy godzinna prezentacja poprowadzona przez Małgorzatę Starczewską (strateg) i Arkadiusza Łosia (dyrektor ds. corporate identity) nie pozwalała oderwać wzroku od ekranu. Dragon Rouge zaprezentowało się z najlepszej strony. Dla przypomnienia: to agencja, która projektowała logo ME 2012 oraz dostała 3 nagrody w rankingu „Press” za swoje kampanie rebrandingowe (dla Grupy Żywiec SA, Energa oraz Kliff).
Tematyka seminarium obejmowała, m.in.:
– motywy przeprowadzania rebrandingu,
– metody odświeżania marki,
– podejście do rebrandingu.

Największą wartością seminarium były case studies poruszane przez ekspertów. Zapamiętałem przede wszystkim to, co jest wyraźnym znakiem nowych czasów, czyli:
wpływ mediów społecznościowych na rebranding!

Przykłady bolesnych porażek Tropicany, GAP i obecnego kryzysu LOT powinny być ostrzeżeniem dla wszystkich marketerów i brand managerów. Kluczowa lesson to learn? Rebranding to okazja na zbudowanie całego świata marki (brand uniwersum), a przynajmniej jej ekspresji wizualnej. Nie jest to jednak sprawa prosta, ponieważ bardzo trudno zbadać i przewidzieć reakcje klientów na nawet najmniejsze zmiany w strukturze marki. Z tego względu rebranding należy powierzać doświadczonym ekspertom!
Reasumując – polecam seminaria marketingowe organizowane przez Dragon Rouge! Dawno już nie wyszedłem z żadnego szkolenia z głową wypełnioną taką ilością informacji i nowych inspiracji. Kolejne seminarium p.t. „Zarządzanie architekturą marki” już 7 grudnia. Seminaria są bezpłatne!

 

PS. tak zapamiętale rekomendowałem seminarium Dragon Rouge, że zapomniałem o mini rocznicy! To jest mój 100 setny post opublikowany na blogu marketingowym Marketing, książki i życie. Gratuluję wszystkim czytelnikom cierpliwości…

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. "Mity marketingowe" Jacek Pogorzelski
  2. Marketingowe wpadki ciąg dalszy
  3. Marketingowe symbole i afera z krzyżem

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.