Nowe recenzje w listopadzie i grudniu!

Plany, plany, plany – łatwo je snuć, dużo trudniej wcielać w życie. Do końca roku zamierzam jednak wziąć się w garść i wrzucić na blog marketingowy kilka dawno planowanych postów z recenzjami książek! Co planuję na październik i grudzień? Lista jest długa, spróbuję więc ograniczyć się do 5 najważniejszych pozycji

1. „Rewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku” – recenzja książki Jacka Pogorzelskiego.
2. „Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0” – recenzja książki Mitcha Joela.
3. „Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Cała prawda” – dawno odkładana recenzja książki Rebecci Lieb.
4. „Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów?” – zapomniana recenzja książki z kursem pisarskim Joe Vitale.
5.  „Real-time Marketing and PR: How to Instantly Engange Your Market, Connect with Customers, and Create Products that Grow Your Business Now” – najnowsza książka mojego ulubionego autora, Davida Meermana Scotta (recenzja jak tylko zamówię książkę na Amazonie).

Uff… Trochę się naprodukowałem. Koniec gadania! Biorę się za czytanie i recenzowanie!

PS. może trochę nie na temat, ale zamierzam też w końcu kupić i przeczytać najnowszą książkę Janusza Głowackiego „Good night Dzerzi” osnutą na motywach biografii mojego ulubionego pisarza Jerzego Kosińskiego. Jaki ma to związek z marketingiem? Mało osób zdaje sobie sprawę, że zapomniany trochę w Polsce Kosiński był jednym polskim pisarzem, któremu udało się podbić Amerykę. Nie było lepszego niż on mistrza autopromocji, o tym jednak napiszę w osobnym poście. Już niedługo! Zapraszam…

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

No related posts.

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.