Co nowego na blogu w październiku?

Data wpisu4 października 2010 Ilość komentarzy0
Zapowiedzi październikowych nowości!

Dzisiaj, ze względu na zmęczenie materiału (długi poniedziałek w firmie po weekendzie) tylko króciutki post. W najbliższym miesiącu, tj. w październiku, będę miał zdecydowanie mniej czasu na pisanie. Długo wyczekiwany urlop przeznaczę przede wszystkim na remont zakupionego mieszkania. Postaram się jednak od czasu do czasu wrzucić coś interesującego.

 


Bądź co bądź już ponad 3 miesiące popełniam blogerski grzech grafomaństwa! Od czasu do czasu nawet ktoś to czyta (co jest dla mnie sporym zaskoczeniem). Oto zapowiedzi październikowych postów:

1. „17 śmiertelnych błędów szefa” Rafał Szczepanik – recenzja kryminalnej powieści i menedżerskiej łączącej cechy dobrego kryminału i podręcznika z zakresu zarządzania. Łyknąłem w jedno popołudnie. Autor jest trenerem z firmy Training Partners. Rzecz warta przeczytania! Recenzja gotowa – sprawdź sam

2. „Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń” Jacek Pogorzelski – Autor, właściciel firmy doradczej Prime Code, rozprawia się w swojej książce z mitami i błędnymi stereotypami od lat pokutującymi w środowisku marketingowców. To książka, która otworzy Ci oczy! Recenzja już gotowa!

3. „Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich Klientów za pomocą perswazyjnych tekstów” Joe Vitale – recenzja kursu pisania autorstwa jednego z najlepszych copywriterów na świecie. Sporo fajnych tricków, by móc rzec na koniec – „pisać jak to łatwo powiedzieć…”

4. „Marketing korporacyjny – zabawa w głuchy telefon?” – tekst własny o problemach komunikacyjnych na linii korporacyjny Dział Marketingu a agencja reklamowa (czyli o problemach z przekazywaniem informacji).

5. „Advanced SEO Tactics: On Beyond Keywords Research” – recenzja szóstej lekcji inbound marketingu z Inbound Marketing University, prowadzonej przez Randa Fishkina z SEOmoz.

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.