Strategiczne zarządzanie informacją

Bardzo dobry tekst o roli rzecznika prasowego w korporacji znalazłem dzisiaj w serwisie PROTO. Jego autor Dawid Piekarz trafił w samo sedno pisząc, że: „informacja korporacyjna jest tym strumieniem informacji, które kształtuje się czasami z dnia na dzień i wykorzystuje codziennie, w zależności nie tylko od strategicznych, ale – przede wszystkim – operacyjnych potrzeb.”

Sporo czasu spędziłem w korporacjach (koszula bliska ciału), ciągle jeszcze pracuję w korporacji stąd doskonale zdaję sobie sprawę, że informacją w wielkich organizmach należy zarządzać. Ameryki pewnie nie odkryłem, ale artykuł Dawida Piekarza wywołał we mnie kilka refleksji, którymi zamierzam się niebawem podzielić…

See you soon! Link do tekstu Davida Piekarza „Rzecznik w korporacji, czyli bardziej menadżer”

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. "Zarządzanie organizacją pozarządową" Peter Drucker

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.