Marketingowe wpadki ciąg dalszy

Jeszcze nie opadły emocje związane z kontrowersyjną reklamą Lecha powieszonej naprzeciwko Wawela, a mamy już kolejnego kandydata do nagrody marketingowego idioty roku. Ten przypadek bije jednak na głowę marketingowców Kompanii Piwowarskiej. W czym rzecz?


Otóż na krakowskim hotelu Forum pojawiła się reklama napoju izotonicznego Oshee o następującej treści:„(O)żyj i zwyciężaj”. Z wypowiedzi przedstawicieli formy wynika, że nie mają sobie nic do zarzucenia, o sprawie „Zimnego Lecha” nie słyszeli i w ogóle nie rozumieją w czym problem. W odróżnieniu od działań Lecha, który popisał się co najwyżej zaskakującym brakiem wyobraźni, w tym przypadku mamy do czynienia z cyniczną grą obliczoną na zdobycie darmowego publicity i zrobienia medialnego szumu wokół marki. Przedstawiciele Oshee są chyba wyznawcami starej prawdy „Nie ważne jak piszą, byleby nie przekręcali nazwiska” (w tym przypadku nazwy firmy)…

PS: ręce po prostu opadają. Więcej informacji czytaj w proto.pl

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Marketingowe wpadki "Zimny Lech"

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.