Inbound Marketing University

Zgłębiając temat inbound marketingu znalazłem w sieci Inbound Marketing University, prowadzony, m.in.przez autorów recenzowanej przeze mnie książki „Inbound marketing” Halligana i Shaha.

Po zalogowaniu zyskuje się dostęp do 16 godzin webinaries (lub plików PDF) zawierających kompendium wiedzy na temat inbound marketingu. Po zakończeniu 16 lekcji można przystąpić do egzaminu on-line. Autor przynajmniej 75% poprawnych odpowiedzi otrzymuje certyfikat experta inbound marketingu! Jak na razie za nic trzeba płacić, także przystępuję do nauki.

Dzisiaj zaczynam od lekcji nr 1 – „How to blog effectively for business”. Zajęcia prowadzą Ann Handley i Mack Collier z firmy Marketing Proofs. Obiecuję na bieżąco zdawać relacje ze swoich postępów! Dam znać, czy warto się w to bawić. Mała uwaga: kurs jest dostępny wyłącznie w wersji anglojęzycznej!

PS: By the way, jeżeli jesteś zainteresowany tematem inbound marketingu w polskim wydaniu to polecam odwiedzić stronę Jarosława Jopka.

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. "Inbound marketing" Brian Halligan i Dharmesh Shah

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.