Bezsensowane kampanie – bez endu

Bezsensowne kampanie marketingowe to temat rzeka. Agencje popisują się w nich swoją kreatywnością, po to by zdobyć kolejne nagrody w konkursach branżowych, a firmowy dział marketingu wmawia wszystkim dookoła, że buduje świadomość marki. W rezultacie mnóstwo pieniędzy wyrzuca się po prosto w błoto. Jakie to kampanie?

Świetnie zrobione, pomysłowe, śmieszne spoty telewizyjne, o których wszyscy mówią, tyle że nikt nie pamięta nazwy marki ani nawet produktu. A przecież już Ogilvy mówił, że reklama która nie sprzedaje nie jest kreatywna!

PS: przykład takiej reklamy to w mojej opinii spot „Bez endu” telefonii komórkowej 36,6!

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Bez endu, bez endu, bez endu…

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.