„Pozycjonowanie i optymalizacja stron www” Bartosz Danowski i Michał Makaruk

„Pozycjonowanie i optymalizacja stron www” to książka marketingowa z zestawem informacji i ćwiczeń praktycznych dla marketingowców promujących swoją witrynę w sieci. Znajdziesz w niej wytłumaczone, nieraz w łopatologiczny sposób (tak że nawet ja zrozumiałem), następujące zagadnienia…

1. Sposób działania Google oraz innych wyszukiwarek
2. Metody definiowania słów i fraz kluczowych
3. Znaczenie hiperłączy (linków)
4. Systemy i proces indeksacji witryny
5. Opis zagrożeń związanych z nieprawidłowym pozycjonowaniem
6. Wykorzystanie statystyk do śledzenia ruchu na stronie
7. Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa

Naprawdę wartościowa pozycja. Jeżeli nie wiesz co znaczy meta tag description albo znacznik title to musisz ją mieć w swojej bibliotece! Takie książki marketingowe jak pozycja Bartosza Danowskiego i Michała Makaruka zaliczam do tzw. literatury wielokrotnego użytku. Czytasz je raz, ale korzystasz cały czas! Książka wydana przez księgarnię internetową Helion kusi również bardzo fajną ceną: 29 zł!

Polecam!

PS jeżeli po lekturze książki „Pozycjonowanie…” nadal nie będziesz wiedział o co mniej więcej w tym całym biznesie chodzi, to moja rada brzmi: zajmij się czymś innym!

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

No related posts.

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.