"Słownik sloganów reklamowych" Marta Spychalska, Marcin Hołota

Świetna, kiedy musisz na szybko wymyślić hasło reklamowe i brakuje Ci natchnienia albo świeżości umysłu (po zarwanej nocy z przyjaciółmi i wspólnym wlewaniu odrobiny magii w szare życie).

Słownik zalewa alfabetycznie posegregowany zestaw haseł reklamowych przejawiających się w polskiej komunikacji marketingowej od polowy lat 90, od słynnego „Ojciec prać” po „No to Frugo”. Polecam zakup i trzymanie książki w szufladzie biurka w pracy. Z własnego doświadczenia wiem, że może uratować życie…

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

No related posts.

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.