Pierwszy wpis w blogu o marketingu, książkach i życiu

I stało się! Po wielu próbach i niepowodzeniach udało mi się w końcu wystartować ze swoim blogiem. Zamierzam pisać o tym, jak zacząć swoją drogę w marketingu, o książkach, e-bookach, filmach i innych rzeczach dostępnych w sieci, z których można czerpać swoją wiedzę na temat marketingu. Od czasu do czasu będę sobie również pozwalał na komentowanie przeróżnych zjawisk z otaczającej nas, śmieszno-tragicznej rzeczywistości oraz na publikowanie recenzji książek do czytania po godzinach (w końcu nie tylko samą pracą człowiek żyje)…


Po co ten blog?

Od początku swojej przygody z marketingiem wiedziałem, że marketingowiec musi ciągle czytać. Musisz być ciągle na bieżąco. Niestety era internetu nie ułatwiła nam życie. Zalew informacji powoduje problemy z ich selekcjonowaniem. Na rynku pojawiają się dziesiątki książek zarówno polskich jak i zagranicznych autorów, część wartościowych pozycji można dostać tylko w wersji angielskiej na Amazonie – jak wybrać te najciekawsze?

Dlatego właśnie stworzyłem ten blog, by czytelnik mógł skorzystać z moich doświadczeń i unikał tracenia czasu na czytanie przereklamowanych, ale stanowiących niewielką wartość, pozycji. Nie zawsze książka zachwalana w mediach, przez ekspertów i EMIK jest co warta. Przekonalem się o tym wielokrotnie. Szkoda czasu i pieniędzy. Wiele wartościowych pozycji nie jest znanych szerokiej publiczności. Wiele można znaleźć i ściągnąć z sieci za darmo.

Znajdziecie tu recenzje, podpowiedzi i opisy książek nt. marketingu, PR, komunikacji wewnętrznej, internetu, reklamy, ale nie tylko. Dobry marketingowiec interesuje się również innymi dziedzinami życia, stąd nie raz będę umieszczał tu książki popularnonaukowe, powieści i kryminały, bestsellery i zupełne starocia. Jednym słowem to co w mojej opinii warto przeczytać!

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

No related posts.

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.