Komunikacja marketingowa czyli co ?

Po tym trochę przydługim początku powinienem sprecyzować, że mówiąc marketing chodzi mi właściwie o komunikację marketingową, czyli działania z pogranicza reklamy, PR, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, social media, internetu i … można by tak wymieniać bez końca.

Tak jak prawdziwy marketing nigdy nie ma końca, tak naprawdę nikt nigdy nie stworzył dobrej definicji komunikacji marketingowej. W dobie Web 2.0 (a być może niedługo Web 3.0) rzeczywistość zmienia się zbyt szybko, by wszelkie próby zdefiniowania tego pojęcia lub chociaż określenia jego zakresu pojęciowego miały jakiekolwiek szansę powodzenia.

Marketing i komunikacja jest jak ludzkie życie. Zmienia się zbyt szybko, czasem nawet tak szybko że sami nie nadążamy z rejestrowaniem zmian…

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

No related posts.

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.