Bez endu, bez endu, bez endu…

Każdego dnia dociera do mnie, że z marketingiem jest jak z głupawą reklamą telefonii komórkowej o „trzech siostrach, które wydzielają energię, byśmy mogli wysyłać smsy bez endu”.

Marketing może mieć swój początek, ale na pewno nie ma końca (chyba że firma padnie). Każdego dnia robimy coś od nowa, powtarzamy te same czynności, ale ciągle jesteśmy do tyłu. W marketingu w XXI człowiek jest w ciągłym niedoczasie. Świat, ludzie i technologia zmieniają się w takim tempie, że coraz trudniej za tym nadążyć. Coraz trudniej być na bieżąco. Jeszcze dobrze nie opanowaliśmy jednej technologii, a już wchodzi następna, i kolejna, i tak bez endu…

Dlatego właśnie edukacja w marketingu nigdy się nie kończy. Jeżeli nie chcesz ciągle się uczyć, to nie masz tu czego szukać!

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

No related posts.

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.