"Barwy kampanii"

„Primary Colors. A novel of politics” Anonymous, autor dziennikarza Newsweeka, skandal z publikacją w USA, ekranizacja z Johnem Travoltą, można się doszukiwać podobieństw do kampanii i postaci małżeństwa Clintonów. W Polsce książka lub film znany jako „Barwy kampanii”.


Polecam tę książkę uwadze naszych dorosłych (a raczej domorosłych) polityków. Mogliby w końcu zobaczyć, jak wygląda kampania wyborcza z prawdziwego zdarzenia. „Barwy kampanii” opowiadają historię kampanii prezydenckiej gubernatora małego stanu Jacka Stantona, widzianą z perspektywy jego prawej ręki „czarnoskórego” Henry Burtona. Stanton, super utalentowany i elektryzujący polityk, musi stawić czoła prawdziwej „smear campaign”, pełnej wyciągania brudów i pomówień.Burton pomaga mu poradzić sobie z medialną burzą spowodowaną niejasnościami z przeszłości (liczne romanse, wyłganie się do służby wojskowej w Wietnamie, itp).

Nieoceniona lektura dla wielbicieli marketingu politycznego w amerykańskim wydaniu!

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

No related posts.

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.