„Public relations” Sam Black

“Od dawna twierdzę, że public relations jako takie jest bardzo proste, a trudność może sprawiać jedynie profesjonalne prowadzenie działań w tej dziedzinie”, tak otworzył przedmowę do swojej książki Sam Black, nieżyjący już wybitny praktyk i teoretyk PR z Wielkiej Brytanii.

Publikacja Sama Blacka ma niezwykle profesjonalny charakter. Autor zamieszcza aż 24 case studies, pozwalających zrozumieć istotę omawianych tematów.

Sztandarowa pozycja specjalistów ds. PR!

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. "Public relations w praktyce" Fraser P. Seitel
  2. "Public relations" Anthony Davis
  3. „Marketing radykalny. Od Harwardu do Harleya – 10 historii wielkich wywrotowców” Sam Hill i Glenn Rifkin

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.